به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیکشهر بامداد امروز حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به 2 دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.
وی افزود: سرنشینان این خودروها بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که بلافاصله ماموران نیز به مقابله پرداختند.
وی افزود: در این درگیری ماموران با تعقیب اشرار موفق شدند خودرو مواد مخدر را که حامل 500 کیلوگرم تریاک بود متوقف کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش برای دستگیری این اشرار که با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه موفق به فرار از صحنه درگیری شدند با جدیت ادامه دارد.
سردار قنبری گفت: یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در این درگیری مجروح شد و بر اثر شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز در اسرع وقت از طریق تلفن 110، پلیس را مطلع کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.
به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3042**3213 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.