به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در بیان نخستین خطبه های نماز جمعه در کرمان افزود: دلیل دوم اشتباه بودن تصمیم ترامپ به خاطر این هست که جبهه مقاومت مشت محکمی بر سرشان کوبیده و تعادل خود را از دست داده اند.
به گفته حجت الاسلام علیدادی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای اشغال قدس شریف در حالت نامتعادل گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مسلمانان جهان وظیفه خود می ‌دانند از فلسطین و آرمان‌ های مسلمانان این منطقه دفاع کنند اظهار کرد: استکبار جهانی همواره با ایجاد توطئه در تلاش است برای این غده سرطانی حاشیه ای امن ایجاد کند.
حجت الاسلام علیدادی از درگیر کردن اقوام‌ و ملتها و توطئه علیه آنها و به کار گرفتن سران کشورهای خائن منطقه به عنوان دیگر اقدامات استکبار جهانی نام برد که این روزها وحدت جهان اسلام را نشانه رفته است .
وی با بیان اینکه شخصیت‌ های نظامی زیادی در طول تاریخ دارای شهرت شده اند که لازم است بدانیم برخی از آنها روح بزرگ و برخی دیگر یک روح بزرگوار داشتند اظهار کرد: روح بزرگ آن است که یک فرمانده چندین ساعت در خط مقدم لشکرش می‌ دود، اما روح بزرگوار آن است که آن فرمانده چند ساعت برای تحقق احکام الهی در پیشانی لشکرش حضور موثر دارد.
امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه فرماندهان داشتن روح بزرگوار را از رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران آموخته و در عرصه‌ های مختلف به نمایش گذاشته اند.
حجت الاسلام علیمرادی سلیمانی با بیان اینکه من پای منبر آیت‌ الله جعفری درس آموخته ام افزود: این مرد بزرگ پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است.
وی در پایان نیز از عنایت خاص رهبر معظم انقلاب تشکر و قدردانی و اظهار کرد: معظم له بنده را برای گذراندن سربازی در خطه کریمان انتخاب کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: هرگز در پیشگاه خداوند متعال، ولی‌ عصر ( عج)، رهبر انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شرمنده نشود.
نماز گزارن کرمانی امروز پس از اقامه نماز جمعه از مصلای شهر کرمان تا میدان شورا علیه موضع خصمانه رئیس جمهوری آمریکا پیرامون انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نهایت انزجار خود را از این عمل اعلام کردند.
همچنین این راهپیمایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در کرمان برگزار شد.
خبرهای رسیده حاکی از برگزاری این راهپیمایی دشمن شکن در شهرستانها و مناطق استان کرمان است.
نهمین شورای اداری استان کرمان روز پنجشنبه در سالن شهید مرتضوی استانداری به مناسبت تقدیر از اقدامات نماینده ولی فقیه سابق در استان و امام جمعه کرمان و معرفی نماینده ولی فقیه جدید کرمان و امام جمعه این شهر برگزار شد.
روز گذشته حجت الاسلام حسن علیمرادی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کرمان معرفی و از خدمات آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در این استان تقدیر شد.
آیت الله جعفری حدود چهار دهه در سمت نماینده ولی فقیه در استان کرمان انجام وظیفه کرده است.
همچنین حجت الاسلام علیمرادی نیز حدود 16 سال امام جمعه کیش بوده است.
براساس این گزارش در حال حاضر در 900نقطه کشور مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه برگزار می شود که 56مورد ان مربوط به استان کرمان است .
حاج قاسم سلیمانی در نماز جمعه این هفته شهر کرمان حضور داشت.
خبرنگار و انتشار دهنده: : نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.