به گزارش ایرنا، نمازگزاران خمین به همراه مسئولان این شهر پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در این راهپیمایی انزجار خود را از اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد بیت‌المقدس اعلام کردند.
راهپیمایان با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و ما اهل سازش نیستیم سردادند و مسیر مصلی تا بیت تاریخی امام خمینی(ره) را طی کرده و تنفر خود را از استکبار به تصویر کشیدند.
فرماندار خمین در جمع راهپیمایان گفت: جنایت ها، ظلم و جنایت در فلسطین توسط استکبار جهانی انگلیس و آمریکا طراحی شده و این جنایت ها به اشکال مختلف جریان دارد.
سیدمهدی ساداتی اظهارکرد: آمریکا در راس این جنایت ها و ستم ها علیه مردم مظلوم فلسطین است و دشمنان باید بدانند که آزادیخواهان و جهان اسلام در برابر توطئه ها سکوت نمی کنند.
فرماندار خمین گفت: آمریکا با این اقدام بار دیگر دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نشان داد و ثابت کرد که به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست.
وی گفت: توطئه های جدید نشانگر آن است که دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به پایان خط رسیده اند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا در محلات و دلیجان نیز راهپیمایی ضد امریکایی - صهیونیستی برگزار شد و مردم این شهرستان ها نیز خشم و انزجار خود را از سیاست های سخیفانه ترامپ اعلام کردند.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.