به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته شهر ریگان افزود: وحدت اکسیری است که باید در صدر زندگی و حیات سیاسی و اجتماعی همه مسلمانان جهان در کشورهای مختلف دیده شود.
وی ضمن تبریک هفته وحدت بیان کرد: جهان اسلام تنها در یک نقطه مشترک می تواند به وحدت برسد که مهمترین نقطه وحدت وجود مقدس نبی مکرم اسلام (ص) است.
وی با اشاره به اینکه در وحدت عشق، محبت و عواطف همه مسلمانان متمرکز است بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در سایه وحدت منطقه توانست داعش را نابود کند.
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه امروز رسانه ها و قلمها با اشاعه وحدت می توانند نقش آفرینی کنند بیان کرد: قلم و رسانه ای که موجب تقویت حیات سیاسی غرب شود به جهان اسلام خیانت کرده است.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) و امروز مقام معظم رهبری پایه گذار وحدت کلمه و منادی وحدت در جهان اسلام است.
امام جمعه ریگان اظهار کرد: دشمن امروز به دنبال اختلاف قومی و مذهبی است تا بتواند در جهان اسلام اختلاف ایجاد و بر مسلمانان سیطره پیدا کند.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی خاطر نشان کرد: امروز دشمن واحد ما آمریکا و اسرائیل جنایتکار است و ما باید دشمن اصلی را شناسایی کنیم.
وی به اجلاس سالانه زکات اشاره و اظهار کرد: اقدامات خوبی در بحث زکات انجام شده اما مطلوب نیست همه ما باید فریضه زکات را احیا کنیم تا در جامعه فقیر و مستمند وجود نداشته باشد.
امام جمعه ریگان به سالروز شهادت شهید مدرس اشاره کرد و گفت: مدرس یک مرد الهی بود که می خواست برای خدا کار کند و از کسی هم نمی ترسید.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: امروز نمایندگان مجلس بلندگوی ملت هستند تا صدای مردم را به گوش مسولان کشور برسانند.
خبرنگار: موسی ملاییان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.