نبی بخش داودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: 12 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص) به روایت اهل سنت و ۱۷ ربیع الاول نیز سالروز میلاد آن حضرت به روایت اهل تشیع است که با درایت و تدبیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میان برنامه ریزی های معاندان و مخالفان اسلام که برای ایجاد آتش اختلاف شیعه و سنی و شعله ور شدن آن از هیچ گونه اقدامی دریغ نکرده و نمی کنند از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.
وی افزود: امیدواریم هفته وحدت راه را بر هم افزایی، همدلی و همسویی همه مسلمانان هموار و موجبات خشنودی و رضایت خداوند متعال و رسول برحقش، یگانه منجی عالم بشریت را فراهم کند.
وی گسترش وحدت اسلامی را از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی های متعدد جهان اسلام برشمرد و بیان کرد: هفته وحدت میراث گرانبهایی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
فرماندار ایرانشهر با تاکید بر لزوم افزایش اتحاد و همبستگی در عصر کنونی به عنوان یکی از مهمترین مسائل اساسی جهان اسلام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مساله وحدت را به عنوان یک نیاز قطعی و مایه سربلندی مسلمانان و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.
داودی اظهار داشت: تمسک به سیره الهی رسول اکرم (ص) بیش از پیش در دنیای پر ستم امروز ضروری است.
وی ادامه داد: جامعه بزرگ اسلام جز با بهره عملی از راه و روش پیامبر بزرگ الهی(ص) به سعادت نخواهد رسید.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314 **3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.