نبی بخش داوودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بی تردید بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش گستره بسیج را در عرصه های مختلف کشور گسترش داد.
وی بر ضرورت تبیین ویژگی ها و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و گفت:امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبان و جامعه هدف را شناخت تا با توجه به ابزارها و روشهای جدید برنامه ریزی کرد.
وی افزود: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج به عنوان مجموعه ای انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
وی ادامه داد: بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.
فرماندار ایرانشهر گفت: امروز تفکر بسیجی که در فرمایشات رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده، به مدد علم، بینش، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.