به گزارش ایرنا مولوی سید احمد عبدالهی روز سه شنبه در گردهمایی بسیجیان گردان امام حسین (ع) شهرستان درمیان گفت: محبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع) ما را در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان بیمه می کند.
وی با تاکید بر اینکه در خط مشی پیامبر گرامی اسلام اختلاف و تفرقه وجود نداشته است بیان کرد: 'اشداء علی الکفار و رحماء بینهم' سیرت پیامبر (ص) بود که ما نیز باید به پیروی از آن حضرت مبارزه طلبی جدی در برابر استکبار جهانی داشته باشیم و با یکدیگر با مهربانی و وحدت زندگی کنیم.
به گفته وی اگر تمام مسلمانان تمسک به احکام اسلامی داشته باشند، شاهد عزت مسلمانان در تمام جهان خواهیم بود و در طول تاریخ کسانی که سیره پیامبر (ص) را پیاده کرده اند، موفق بودند.
مولوی عبدالهی یکی از وظایف خطیر و مهم مسلمانان را آمادگی در برابر دشمنان ذکر کرد و گفت: ما نباید از اسلام در مرزهای جغرافیایی خود بلکه باید از دین اسلام در کل جهان دفاع و در راستای ترویج آن تلاش کنیم.

**لزوم بکارگیری تاکتیک های موثر در برابر جنگ فرهنگی دشمنان
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثامن الائمه 2 خراسان جنوبی هم گفت: دشمنان با برنامه ریزی های خود به دنبال این هستند که القا کنند اهل سنت اعتقادی به اهل بیت ندارند اما حضور اهل سنت در اربعین حسینی و سایر برنامه های عاشورا نشان از اعتقاد این بزرگواران به اهل بیت (ع) است.
حجت الاسلام محمدرضا توکلی راد بیان کرد: در حال حاضر دشمنان و استکبار جهانی جنگ مسلمان کشی راه انداخته اند و در این جنگ مسلمان به دست مسلمان و با اموال خود مسلمانان کشته می شود.
وی عنوان کرد: دشمنان می خواهند مسلمانان نباشند اگر همه باشند زیر سلطه آنان باشند اما اسلام به ما عزت داده است.
وی با اشاره به اینکه امروز باید بیش از گذشته در راستای ترویج اسلام ناب محمدی در سراسر جهان تلاش کنیم گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با ثابت قدم بودن در مسیر ولایت نقشه های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.
توکلی با تاکید بر اینکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بسیجیان در حوزه فرهنگی آتش به اختیار هستند گفت: باید در برابر جنگ فرهنگی دشمنان تاکتیک های خوب و موثر را بکار گیریم.
شهرستان درمیان با 57 هزار نفر جمعیت و پنج هزار و 797 کیلومتر مربع وسعت از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028* خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.