به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور اختتامیه این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، رئیس جشنواره و مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان، مدیر اجرایی جشنواره و رئیس روابط عمومی مس سرچشمه، معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد که در آن نفرات برگزیده چهار بخش اصلی جشنواره و بخش جنبی معرفی شدند.
در بخش جنبی (بهترین نوازنده صحنه) لوح افتخار و هدیه نقدی به امید جان نثارقمصری تعلق گرفت.
در بخش نمایش کودک مقام سوم به گروه قلقلک از استان تهران مقام دوم به گروه سوتی و شوتی از استان یزد و مقام اول به گروه شاپرک ها از استان خوزستان تعلق گرفت.
در بخش نمایش های مهیج مقام سوم به صورت مشترک به گروه سیلور از استان خوزستان و گروه افتخار از استان گلستان، مقام دوم به گروه راما از استان مرکزی و مقام اول به گروه منتالیزم پیمان از استان تهران تعلق گرفت.
در بخش نمایش میان پرده کمدی مقام سوم به گروه لبخند از استان همدان، مقام دوم به گروه شباویز از استان کرمان و مقام اول به گروه میقات از استان مرکزی تعلق گرفت.
در بخش نمایش کمدی انفرادی مقام سوم به حسن غلامی از استان بوشهر و سیدمحسن هاشمی از استان اصفهان، مقام دوم به علی غریب از استان گلستان و مقام اول به محمدرضا ذریه از استان فارس اختصاص یافت.
جوایز این جشنواره به صورت مجزا در هر یک از چهار بخش اصلی دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور، مقام اول تندیس ستاره طلایی جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی، مقام دوم و سوم نیز لوح افتخار و هدیه نقدی است.
همچنین لوح افتخار و تندیس ستاره صحنه ایثار و شهادت به خانواده شهید زینلی تعلق گرفت و این خانواده زینلی 2 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
در آیین اختتامیه این جشنواره نیز لوح افتخار و تندیس ستاره جاودان صحنه به آقایان استاد جواد انصافی، استاد مجید قناد، حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده تعلق گرفت.
**جشنواره ستاره های صحنه کشور بهانه ای برای دور هم جمع شدن است
رئیس دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور و مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره بهانه ای برای دور هم جمع شدن است.
سید علی میرافضلی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان و خانواده شهید زینلی در آیین اختتامیه و همچنین دست اندرکاران جشنواره افزود: دیدار هنرمندان از سراسر کشور با یکدیگر و شاگردی محضر استادان بزرگواری که به عنوان داور در این جشنواره حضور دارند از نقاط قوت این جشنواره است.
**هنرمندانی که با حضور در جشنواره 28 خانه برای خود مهیا کرده اند
دبیر دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور نیز با اشاره به اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: 28 استان کشور در دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور به مدت 2 روز به رقابت پرداختند.
صمد قربان نژاد از مردم شهر سرچشمه برای حضور خود در مراحل رقابت و اختتامیه جشنواره تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین از مس منطقه کرمان، روابط عمومی مس منطقه کرمان و روابط عمومی مس سرچشمه، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.
**دادن آرامش به کودکان در طول دفاع مقدس از اقدامات هنرمندان حوزه کودکان و نوجوان بود
مجید قناد از داوران دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: روزهایی که جنگ بود سعی می کردیم به بچه ها آرامش دهیم در صورتی که پدران در جبهه و مادران هم پشت جبهه بودند.
مجید قناد افزود: خیلی از همکاران من در حوزه کودک و نوجوان در دوران دفاع مقدس برای آرامش کودکان و نوجوانان حضور داشتند.
دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور دوم و سوم آذرماه با همکاری مس منطقه کرمان و آموزشگاه آرین در شهر سرچشمه برگزار شد.
دومین جشنواره ستاره‌ های صحنه کشور با همت شرکت صنایع ملی مس ایران و آموزشگاه آرین برگزار می شود و 236 هنرمند از 28 استان به این جشنواره دعوت شده اند.
دریافتی: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.