به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: اگر خواهان مقابله با فزون خواهی آمریکا باشیم باید به دنبال کسب اقتدار و افزایش قدرت در ابعاد مختلف ایمانی و اخلاقی، جسمانی، سلاح و تاکتیک باشیم.
وی بیان کرد: باید شجاعانه به سمت دشمن پیش رویم تا مجبور به عقب نشینی شود و نباید ضعف نشان دهیم.
رمضانی پور افزود: اخیرا رییس جمهوری کشورمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواضع خوب و شجاعانه خود را در رابطه با این موضوع بیان کردند که قابل ستایش است.
وی ضمن تسلیت بمناسبت اربعین حسینی گفت: اربعین به یکی از دغدغه های همه ملت های مسلمان و برخی ملت های غیرمسلمان تبدیل شده و همه دولت ها به این موضوع ورود پیداکرده اند و دستگاههای انتظامی و اطلاعاتی و دیگر دستگاههای مرتبط در بحث ایجاد امنیت و برپایی آیین باشکوه پیاده روی میلیونی جمعیت سراسر دنیا در مسافت نجف تا کربلا دخیل شده اند.
امام جمعه رفسنجان به روز وقف اشاره و تصریح کرد: وقف در هر زمینه ای باید بر اساس نیازهای جامعه صورت گیرد.
وی به روز کتابخوانی هم اشاره کرد و گفت: سرانه کتابخوانی در جامعه رشد نکرده و در حد همان 10 دقیقه باقی مانده ، لذا مطالعه باید در سبد زندگی مردم گنجانده شود.
امام جمعه رفسنجان همچنین به کمبود منابع آبی اشاره و به مصرف بهینه آب کشاورزی در باغات رفسنجان تاکید کرد و افزود: کشاورزان سطح کشت و باغات را کاهش دهند و به میزان آبی که دارند زمینهای خود را ابیاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین کشاورزان ضمن استفاده از نظرات کارشناسان جهاد کشاورزی دراین مورد به اجرای سیستم ابیاری نوین بپردازند که در این موارد دولت هم تسهیلات بلاعوض به کشاورزان ارایه می دهد و این امر هم محصول را افزایش می دهد هم در مصرف بهینه آب موثر خواهد بود.
7433/ 5054
خبرنگار :مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.