سرهنگ رضا محمد رضایی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه جمعه در روستای گزآباد از توابع شهرستان جیرفت نزاعی دسته جمعی رخ داد که در نتیجه آن جوانی بر اثر وارد شدن ضربه چاقو به شدت مجروح و به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان امام خمینی(ره) فوت کرد.
وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام این خبر به مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران انتظامی سریع به محل حادثه اعزام شدن و در زمینه دستگیری قاتل اقدام به کنترل مبادی ورودی و خروجی روستا کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی جیرفت اظهار کرد: با هوشیاری رییس کلانتری 11 جیرفت، بلافاصله قاتل دستگیر و با همکاری عوامل پلیس آگاهی به مقر پلیس منتقل شد.
وی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده سابقه مشارکت در قتلی دیگر را نیز در پرونده دارد و چند سالی را نیز در زندان سپری کرده است.
محمد رضایی از عزم جدی پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد با هرگونه قانون شکنی و ناامنی خبر داد و گفت: آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی به همه اقشار جامعه توصیه می شود تا شاهد این حوادث دلخراش نباشیم.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتریجنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.