به گزارش روزدوشنبه ایرنا ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در شهر فرون آباد پاکدشت، ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی گفت : ماموران انتظامی در بررسی علت وقوع این حادثه متوجه شدند که در این درگیری که چندین نفر حضور داشتند ، فردی به نام (م-ع) که شرب خمر کرده و حالت طبیعی نیز نداشته است با وارد کردن چاقو به قلب فردی به نام (ن-ع) منجر به مصدومیت شدید وی شده که مصدوم بر اثر شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.
وی بیان کرد:پس از این حادثه ، قاتل و همدستانش از محل حادثه متواری ودر خانه ای مخفی شده بودند که ماموران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران مکان اختفای این افراد را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه ، تمامی عاملین نزاع را در خواب دستگیر کردند.
ناظری بیان کرد: پس از تشکیل پرونده و ارجاع به دستگاه قضایی ، متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.