به گزارش ایرنا، سرهنگ سلمان آدینه وند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ورود غیرقانونی فردی به منزلی مسکونی و سرقت به عنف، رسیدگی به این پرونده حساس در دستور کار مأموران پلیس آگاهی پاکدشت قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی با بررسی محل سرقت دریافتند که فرد بدون آسیب رساندن به درب ورودی و با استفاده از کلید وارد منزل شده و پس از بستن دست و پای یکی از ساکنان که از معلولیت برخوردار بود ، 120 میلیون ریال وجه نقد و مقادیری طلا به سرقت برده است.
وی گفت: با توجه به روش استفاده شده در سرقت و اینکه سارق به خوبی از محل نگهداری پول و طلا اطلاع داشته و با کلید وارد منزل شده ، ماموران دایره سرقت اداره آگاهی شهرستان پاکدشت با این ظن که سرقت با همکاری شخصی از آشنایان صورت گرفته، به بازجویی و تحقیق از ساکنان خانه و اطرافیان آنها پرداختند که در جریان تحقیقات موفق به شناسایی یک نفر شدند.
آدینه وند اظهار کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به جرم انتسابی خود اقرار کرده و به همدستی با فردی دیگر که کلید منزل را در اختیار وی قرار داده اعتراف کرد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: با اطلاعات به دست آمده از متهم و شناسایی همدست وی، با هماهنگی دستگاه قضایی این فرد نیز دستگیر شد.
وی اظهار کرد: متهم دوم در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه جرم و زورگیری شد ولی پس از ارائه شواهد و مدارک توسط مامورین پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با شاکیان پرونده و مواجهه با همدست خود، به سرقت اموال اعتراف و محل اختفای اموال مسروقه را در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار داد که با هماهنگی قضایی و راهنمایی فرد مذکور، به مال باخته برگردانده شد.
آدینه وند از شهروندان خواست تا از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل خودداری کرده و به منظور جلوگیری از سرقت منزل، از درب های ضد سرقت، قفل مناسب و حفاظ دیوار استفاده کنند.
پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.