به گزارش ایرنا سردار محمدعلی مطیعی روز پنجشنبه در مانور پدافند غیرعامل انفجار پلهای جاده ای استان کرمان در محل روستای بهرامجرد کرمان در جمع خبرنگاران افزود: همواره برای آمادگی بیشتر در برابر حوادث به تغییراتی نیاز داریم و امروز در بحث پدافند غیرعامل به سمت آمادگی بیشتر در حوادث نسبت به قبل گام برداشته ایم و آمادگی خوبی بین دستگاه های امدادرسان بوجود آمده است.
وی اظهار کرد: امروز مسئولان استان کرمان برای فرهنگ سازی و برخورد با حوادث طبیعی و انسانی مانورها و همایش های مختلفی را با هماهنگی دستگاههای اجرایی با موفقیت برگزار کرده اند.
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: این مانور به عنوان یک فعالیت ارزشمند در شرایطی برگزار می شود که همکاری خوبی بین دستگاه های امدادرسان از جمله راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در شرایط بحرانی بوجود آمده است و این دستگاه ها آمادگی خود را محک می زنند.
روز پنجشنبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران کرمان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ضمن اجرای مانور انفجار پل و رسیدگی آنی پس از انفجار، آمادگی خود را در برابر حوادث اینچنینی به نمایش گذاشتند.
این مانور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد و هفته پدافند غیرعامل از چهارم تا 10 آبانماه است و شعار این هفته پدافند غیرعامل، مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
روستای بهرامجرد از توابع شهرستان بردسیر استان کرمان در فاصله 46 کیلومتری جنوب غرب شهر کرمان قرار دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.