نقی عظیمی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه انتظار داریم مطبوعات و اصحاب رسانه با معرفی ظرفیت های جنوب کرمان، سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این منطقه ثروتمند ترغیب کنند افزود: مطبوعات باید دست به دست هم بدهند و همراه با خانه مطبوعات برای پیشرفت جنوب قدم بردارند.
عظیمی زاده خاطرنشان کرد: رسانه ها نماینده مردم هستند و باید به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل کرده و کاستی ها و درخواست ها را به نمایندگی از مردم به مسئولان ابلاغ کنند و همچنین پیشرفت ها و اقدامات انجام شده توسط دولت را به اطلاع مردم برسانند.
وی با بیان اینکه این پل دو طرفه راه های ارتباطی بین مدیران و مردم را هموار می کند اظهار کرد: قطعا چنین ارتباطی موجب همدلی بیشتر آحاد جامعه می شود.
وی ادامه داد: مطبوعات با ایجاد این همدلی ها و اتحادها و همچنین تبلیغ و معرفی قابلیت ها و استعداد های منطقه در سطح کشوری، می توانند زمینه حضور سرمایه گذاران و گردشگران را به مناطق جنوبی استان فراهم کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: اتحاد و همدلی برای شناساندن قابلیت ها و استعداد های شهرهای جنوبی در کنار نقد های منصفانه می تواند به توسعه هرچه بیشتر جنوب استان کمک کند.
عظیمی زاده با اشاره به رسالت مدیران اجرایی برای مطلع کردن مردم از اقدامات توسعه ای دولت خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی باید با اعتماد هر چه بیشتر به رسانه ها و مطبوعات پاسخگو باشند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان **انتشار: بهنام احمدی*
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.