به گزارش خبرآنلاین؛ اسدالله درویش امیری در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار با صدور نامه ای خطاب به اعضای شورای اداری استان ضرورت فراهم کردن زمینه فعالیت موثر اصحاب رسانه و حمایت از خبرنگاران و روزنامه نگاران را خواستار شد.

در این نامه افزود: ضروری است در ۱۷ مرداد که به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است، اقدام های موثری در جهت حمایت و تجلیل از فعالان این عرصه انجام شود.

وی توجه جدی به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران را از اولویت های برنامه دولت یازدهم و در استمرار آن، در دولت دوازدهم خواند و اظهار کرد: با توجه به نزدیکی مراسم تنفیذ و تحلیف حکم ریاست جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم ، فعالیت های مناسبی در حمایت از اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرنگاران و روزنامه نگاران در استان و کشور صورت گیرد.

درویش امیری توجه ویژه اعضای شورای اداری و مدیران استان به حمایت از تشکل های مربوط به روزنامه نگاران از جمله؛ خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران استان را خواستار شد و تاکید کرد: اعضای شورای اداری استان باید ضمن اهتمام جدی در این زمینه ، گزارشی از فعالیت های خود را به اداره کل روابط عمومی استانداری زنجان اعلام کنند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715170
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.