به گزارش ایرنا احمد امینی روش سه شنبه در دیدار با اعضای خانه مطبوعات جنوب کرمان افزود: بعنوان نماینده دولت به وعده های که در خصوص خبرنگاران داده ام، پایبندم و پیگیری راه اندازی مجتمع رسانه ای می باشیم.
وی بیان کرد: ساخت ساختمان خانه مطبوعات بزودی با در نظرگرفتن مکان مناسب انجام می شود تا کاری هنرمندانه برای این قشر انجام شود.
وی ادامه داد: از شورای شهر جیرفت پیگیریم تا یک مکان برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در سطح شهر نامگذاری شود لذا این نشان از اهمیت جایگاه این قشر مهم جامعه است.
فرماندار جیرفت به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: خدمات دولت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا به خوبی خدمات دولت برای مردم انعکاس داده نشده است.
وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها فعالیت های زیادی انجام شده است که با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و این مهم به برکت خون شهداست.
وی اظهار کرد: روز خبرنگار امسال با سال گذشته باید تفاوت داشته باشد و مراسمی در شأن خبرنگاران برگزار می کنیم.
امینی روش گفت: وجود این خانه مطبوعات جنوب کرمان برای این منطقه یک ظرفیت بزرگ است لذا باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را برد.
وی افزود: آمار کمی و کیفی رسانه ها در جنوب کرمان از بسیاری استان ها بیشتر است لذا برخی این پتانسیل را شاید تهدید بدانند ولی ما آن را فرصت می دانیم.
فرماند ار جیرفت بیان کرد: بدون نگاه به افکار و نگاه های سیاسی پتانسیل های جنوب را باید نشان دهیم و ظرفیت هایمان را به رخ سایر استان ها و سرمایه گذاران بکشانیم تا سبب پیشرفت منطقه شویم.
وی با بیان اینکه جامعه وقتی آسیب می بیند که باب انتقاد بسته شود، اظهار کرد: انتقادی که دلسوزانه، کارشناسی و بدون غرض باشد مورد قبول همه است زیرا هر مدیری که نقد نشود از آنجا که از نگاه دنیزبین رسانه ها دور بود بیشترین آسیب را می بینند .
خانه مطبوعات جنوب کرمان مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد با جمعیت بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7450/6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.