به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکاء اسدی در نشست ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان افزود: تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهروان راه ولایت، نگذاشت که دشمن اصلی به فراموشی سپرده شود لذا امسال نیز طبق روال هر ساله مراسم راهپیمایی 13 آبان برگزار می شود.
وی ادامه داد: گرامیداشت 13 آبان موضوعی اعتقادی است که باید بیش از وظایف قانونی و به عنوان وظیفه‌ ای ذاتی به این مسئله نگاه کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: برنامه ‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران که از کودتای مرداد سال 32 آغاز شد به مرور زمان با کمک غولهای تبلیغاتی که در اختیار دارند به گونه ای جلوه داده شد که با آمریکا می شود نرم تر کار کرد و به نتیجه رسید اما راهنمایی های مقام معظم رهبری مطالب را به گونه ای هدایت کرد که امروز نه تنها ملت ایران، بلکه کل دنیا به این نتیجه رسید که آمریکا قابل اعتماد نیست.
ذکاء اسدی با اشاره به سخنان وقاحت بار رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: امروز در جلسات رسمی سازمان ملل متحد که عمدتا گرایش غربی دارند، همه نسبت به اظهارات و اقدامات اخیر آمریکا در نقض برجام موضع گرفته اند زیرا این کشور نتوانسته به یک معاهده بین المللی پایبند باشد.
وی با اشاره به این آیه قرآن کریم 'و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین' گفت: خواست خداوند متعال در این بود که با راهبری های مقام معظم رهبری، ملت و دولت از مسائل منحرف نشوند و مکر و حیله آمریکا آشکار شود لذا این مطالب باید در 13 آبان سال جاری تشریح و تبیین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: امروز بزرگترین دشمن بشریت، پدیده نوظهور داعش است که در این زمینه حجت عملی داریم که آمریکا بوجود آورنده این گروه تروریستی است و رئیس جمهوری آمریکا این مطلب را تایید کرد.
ذکاء اسدی گرامیداشت 13 آبان را موضوعی اعتقادی عنوان کرد که باید بیش از وظایف قانونی و به عنوان وظیفه ذاتی به این مسئله نگاه کرد و یادآورشد: با همدلی و همبستگی و اطاعت از فرامین رهبری می توان سطح معیشت مردم را بالا برد و فرهنگ آنان را تقویت کرد و با پشتیبانی نیروهای مسلح به اهداف والای نظام نائل شد.
** 13 آبان، روز اعلام پایداری ملت در برابر استکبار جهانی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نیز با تاکید بر اینکه ماهیت فرهنگ نظام جمهوری اسلامی، مقابله با استکبارستیزی است گفت: ملت ایران هرگز توطئه و جنایات استکبار از حرکت ها و تنش های روزهای آغازین پیروزی انقلاب تا جنگ تحمیلی را فراموش نمی کند.
مهدی صدفی از استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و افزود: 13 آبان روز اعلام پایداری ملت در برابر استکبار جهانی و روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران و اعلام وفاداری ملت نسبت به ارزش های اسلامی و جایگاه رفیع ولایت و اعلام همبستگی و وفاق ملی است.
وی همکاری همه دستگاه های اجرایی در راستای تبیین جنایات استکبار و عزم ملی برای مقابله با هرگونه توطئه را مورد تاکید قرار داد و یادآورشد: ستاد برگزاری مراسم 13 آبان در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده و شعار راهپیمایی امسال ''غیرت انقلابی'' است که انتظار می رود راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.