علی بابایی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی از نفتکش های شرکت نفت در اعتراض به طرح برندسازی که بر اساس اصل 44 قانون خصوصی سازی وظیفه توزیع و عرضه سوخت به شرکت های خصوصی داده می شود ، امروز( شنبه )بر سرکار خود حاضر نشده اند که این موضوع باعث دیر رسیدن سوخت به برخی جایگاههای عرضه سوخت شده است .
وی گفت : با بررسی موضوع خلا یاد شده برطرف گردیده و تا ساعاتی دیگر سوخت مورد نیاز در اختیار جایگاههایی که سوخت ندارند قرار خواهد گرفت .
براساس این گزارش برخی رانندگان نفت کش های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان صبح امروز (شنبه ) از بارگیری فراورده های نفتی خودداری کرده اند .
به کفته مسئولان با آغاز طرح برندسازی در استان کرمان نفت کش هایی که خصوصی نبوده و با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی همکاری می کردند، احساس می کنند که امنیت شغلی خود را از دست می دهند و لذا از سوخت گیری خودداری کرده بودند.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان، با بهره گیری از توان 9 ناحیه، چهار انبار تدارکاتی و چهار مرکز سوختگیری وظیفه تامین و توزیع فرآورده های نفتی در جنوب شرق ایران را بر عهده دارد.
براساس این گزارش عصر امروز( شنبه )در شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم هایی از تعطیلی برخی جایگاههای سوخت به علت نبود سوخت در شهر کرمان منتشر شده بود که موجبات تشویش و نگرانی مردم را بدنبال داشت .
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.