به گزارش ایرنا، در این پیام که روز دوشنبه در سایت استانداری کرمان انتشار یافته، آمده است: جرقه های انقلاب اسلامی و مردمی کشور گهرخیز ایران اسلامی از دل همان حادثه های بزرگ و حزن انگیزی روشنی بخش امید و آبادانی در کشور شد که در صحیفه این انقلاب برای همیشه جاودان و پایدار خواهند بود.
این پیام چنین ادامه یافته است: بیست و چهارم مهرماه نیز یکی از رخدادهای بزرگ و ملی این سرزمین است که برای همیشه با شعار 'مسجد کرمان را، خلق مسلمان را، کتاب قرآن را شاه به آتش کشید' در ذهن ها جاودان خواهد ماند و نشان خواهد داد که اوج ذلت و خواری عناصر خود فروخته، سرسپردگان رژیم پهلوی و این چماق به دستان تا کجا بود که به خانه امن الهی حمله ور شدند و مومنان حاضر در این مکان مقدس را مورد ضرب و شتم قرار داده و وسایل نقلیه آنها را به آتش کشیدند.
در ادامه این پیام می خوانیم: مردم نجیب و ولایت مدار کرمان با این حادثه تاریخی، حرکت رو به جلوی انقلاب را سرعت بخشیدند و نشان دادند که 24 مهرماه می تواند سکوی پرش به سوی افق روشن و پرامید انقلابی اسلامی، مردمی و ولایی باشد.
در بخش پایانی این پیام آمده است: اگر چه امروز جای این واقعه تاریخی در تقویم این سرزمین خالی است و می تواند جای خود را در این تقویم تثبیت کند اما این حادثه تاریخی از ذهن مردمان این سرزمین پاک شدنی نیست.
دریافت کننده: سمیه حسن شاهی** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.