به گزارش ایرنا، محمدرضا شه بخش شبانگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شرق استان کرمان افزود: مجموع بودجه دولتی در این منطقه طی چهار سال گذشته کمتر از سه هزار میلیارد تومان بوده است.
مدیرعامل صنایع خودرو سازی کرمان با اشاره به فراز و نشیب ‌های فراوانی که بعضا متاثر از تغییرات سیاست های بین المللی بوده افزود: آغاز به کار واقعی ایران خودرو بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بود که تولید خودروی این کارخانه از چهار هزار دستگاه در سال 92 به 100 هزار خودرو در سال 95 رسید.
وی ادامه داد: تعداد کارگران این کارخانه از چهار هزار 500 نفر در سال 92 به بیش از 10 هزار نفر در سال 95 رسید.
معین اقتصادی منطقه سه استان کرمان افزود: شرکت سهامی عام کرمان خودرو در آغاز گام دوم توسعه سهام خود را در بورس عرضه کرده و علاقه ‌مندان می‌ توانند از طریق کارگزاری ها سهام این شرکت را خریداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید در جامعه در صدد ایجاد فضای وحدت و همدلی باشیم تصریح کرد: وجود همدلی امکان خدمت به مردم را فراهم می کند.
شه بخش با بیان اینکه کار ما بسیار شفاف است و آماده پاسخگویی به هرگونه ابهامی هستیم گفت: می‌ توانیم در یک فضای وحدت و همدلی بسیاری از مشکلات را بر طرف کنیم.
وی به تلاش های سید حسین مرعشی برای برپایی مجموعه ارگ جدید و ایجاد اشتغال در منطقه محروم شرق استان کرمان اظهار کرد: طرح توسعه استاندار کرمان نیز در راستای ایجاد وفاق و همدلی در بین مجموعه خدمتگزاران مردم ارائه شده و ما باید قدردان این زحمات باشیم.
محمدرضا شه‌ بخش در سفر یک روزه به شرق استان کرمان از پروژه های عمرانی از جمله بیمارستانهای شهرستان های ریگان، فهرج و پروژه باغ هنر شجریان بازدید کرد.
منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در 15 کیلومتری شهرستان بم قرار دارد.
به دنبال پایلوت اقتصاد مقاومتی قرار گرفتن کرمان، مدیران ارشد اجرایی استان در یک برنامه کارشناسی شده این استان را به هشت منطقه اقتصادی تقسیم کردند و هر یک از این مناطق را در اختیار چندین معین اقتصادی قرار دادند تا ضمن انجام سرمایه گذاری با اجرای مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم این استان به عمران و آبادانی و ایجاد زیرساختهای درمانی، اقتصادی و رفاهی بپردازند.
خبرنگار: بهرامی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.