به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سجاد افشارمنش افزود: پرونده این کشفیات در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در حال رسیدگی است و مطابق با قانون با متهمان برخورد قاطع قضایی خواهد شد.
وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج موفق به کشف 700 فشنگ مربوط به اسلحه جنگی کلاشینکف و همچنین توقیف 2 دستگاه خودروی پژوه 405 از قاچاقچیان شدند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از حاشیه بیابانی جازموریان به استان های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران پلیس در پهنای جغرافیایی استان کرمان متوقف شدند.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر بوده و این استان بر اساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 94، رتبه اول کشوری را در زمینه مقابله با مواد مخدر کسب کرده است.
نیروی انتظامی استان کرمان تاکنون 373 شهید را در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 71 نفر از سال 90 تاکنون جان خود را تقدیم کرده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.