به گزارش ایرنا سرهنگ نصرالله عباسی روز شنبه در نشست خبری افزود: جرائم انجام شده فضای مجازی در شهرستان رفسنجان بیشتر شامل تخلفات بانکی و برداشت از حسابهای بانکی، توهین، کلاهبرداری و غیره است.
وی تصریح کرد: در نیمه نخست سال گذشته نیز 42 فقره جرم در فضای مجازی رفسنجان اتفاق افتاد که 40 مورد کشف شد.
وی با اشاره به اینکه پلیس متولی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است بیان کرد: پلیس در رفسنجان سعی کرده امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: طی 6 ماه اول امسال کشفیات و دستگیری هایی را داشتیم از جمله اینکه در زمینه سرقت ها پلیس در این مدت 921 فقره سرقت را کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است.
سرهنگ عباسی تصریح کرد: همچنین امسال بیش از 281 کیلوگرم مواد مخدر از خرده فروشان و حدود 17 هزار پاکت سیگار قاچاق در رفسنجان کشف و ضبط شد.
وی عنوان کرد: بیش از 27 هزار کیلوگرم برنج قاچاق نیز در این شهرستان کشف شد و در 6 ماه ابتدای سال گذشته کشف برنج 730 کیلوگرم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: هشت موتورسیکلت و 2 خودرو قاچاق و بدون مجوز طی سال جاری در رفسنجان کشف و توقیف شد.
سرهنگ عباسی گفت: همچنین امسال هشت باند مخوف و فرا استانی که در شهرهای مختلف استان کرمان اقدام به سرقت می کردند و نیز 2 باند مواد مخدر و یک باند جعل اسناد در رفسنجان دستگیر شدند.
وی ادامه داد: دستگیر شدگان در همه زمینه ها بیش از 52 هزار نفر بودند که از این تعداد سه هزار و 172 نفر از اتباع بیگانه بودند.
رفسنجان در 110 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.