به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در حوالی میدان آزادی به یک دستگاه خودروی پراید که مسافران آن در حال درگیری با راننده بوده، مشکوک و مظنون شدند.
وی اضافه کرد: زن و مرد جوانی با تهدید چاقو و توسل به زور قصد سرقت وسایل و اموال راننده خودرو را داشتند که با مقاومت وی رو به رو شدند، لذا با حضور سریع مأموران، سرقت و زورگیری آنها نافرجام ماند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه با ورود پلیس به موضوع، مسافران با سلاح سرد به ماموران حمله ور شدند، افزود: یکی از متهمان در این درگیری اقدام به فرار کرد و همدست وی نیز دستگیر شد، همچنین متهمه در بازجویی های اولیه به زورگیری به اتفاق همسرش اعتراف کرد.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به سابقه دار بودن متهمه افزود: در این رابطه پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
وی گفت: با هرگونه شرارت، قانون شکنی و اقدامات مجرمانه به شدت برخورد خواهیم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش شهروندان به مخاطره بیافتد.

**کشف 12 دستگاه خودروی مسروقه در اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز از کشف 12 فقره سرقت خودرو و دستگیری یک متهم 26 ساله در این زمینه خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در داخل شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار کرد: عوامل انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متهم و کشف تعدادی از خودروهای مسروقه در مخفیگاه وی شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم 26 ساله در بازجویی های فنی پلیس به 12 فقره سرقت خودرو سواری در اسلام آبادغرب و سایر استان های کشور با همدستی یک نفر متهم دیگر اعتراف کرد.
او ادامه گفت: متهمان با سرقت خودرو و تغییر ارکان اساسی خودرو آنها به فروش می رساندند که در این راستا تلاش جهت دستگیری دیگر متهم ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: فرد دستگیر شده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

**افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در شهرستان صحنه
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کاهش 33 درصدی وقوع انواع سرقت و افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با انجام اقدام های پیشگیرانه و تلاش های شبانه روزی پلیس، افزایش گشت های انتظامی و کنترل مناطق جرم خیز تعامل و همکاری مردم در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان صحنه، وقوع سرقت 33 درصد کاهش و کشف انواع سرقت هشت درصد افزایش داشته است.
سرهنگ فرزاد اکبری ادامه داد: در مدت مذکور با ارائه آموزش های همگانی گسترده در مدارس و مساجد سطح حوزه استحفاظی و همچنین محلات و روستاه ها در نهایت این انتظامی موفق به کاهش جرایم به میزان هفت درصد شده است.
وی اظهار کرد: این انتظامی با افزایش اقدام های مقابله ای، شاهد افزایش کشفیات تریاک و هرویین در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.
وی گفت: تولید و ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر بوده لذا از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

**کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال البسه قاچاق توسط ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: عوامل یگان امداد شهرستان کرمانشاه با اقدام های اطلاعاتی موفق شدند محور تردد یک محموله کاروانی کالای قاچاق را شناسایی کنند.
علیرضا مرزبانی افزود: بر همین اساس اکیپ گشت این یگان طی عملیاتی غافلگیرانه دو دستگاه خودروی سواری قاچاقچیان را در مبادی ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک هزار و 500 ثوب البسه قاچاق از داخل خودروها، تصریح کرد: چهار متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند، همچنین دو دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: طبق اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.