به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان در پیام مشترک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی‌ انتظامی آورده اند، این مهم در استان کرمان بر مبنای همدلی و تعامل مجموعه‌ های دست اندر کار حاصل شده و روز به روز با آمادگی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و همراهی دستگاه قضایی ارتقاء می‌ یابد.
در این پیام آمده است، امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه‌ همه جانبه هر کشور، برگ برنده نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ پرآشوب و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح است که به همت همه‌ تلاشگران امنیتی، انتظامی و نظامی حاصل شده و امروز این نظام الهی در پرتو امنیت موجود خود، برای سایر کشورها الگو بوده و نیز می تواند هدایتگر سایر کشورها باشد.
این پیام می افزاید، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایتمداری و ایثارگری فرزندان غیور خود علاوه بر امنیت خارجی و بین المللی، در حوزه امنیت داخلی و اجتماعی نیز به وسعت تلاش‌ های مجدانه سبزپوشان نیروی انتظامی از امنیتی پایدار برخوردار است که در پرتو همراهی و همکاری مردم روز به روز ارتقاء می‌ یابد.
در این پیام آمده است، استان کرمان نیز مانند سایر نقاط کشور امنیتی مطلوب را تجربه می‌ کند که بر مبنای همدلی و تعامل مجموعه‌ های دست اندرکار حاصل شده و روز به روز با آمادگی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و همراهی دستگاه قضایی ارتقاء می‌ یابد.
امام جمعه و استاندار کرمان، کسب رتبه برتر کشور در حوزه‌ امنیتی توسط استان کرمان، نشان می ‌دهد که وحدت رویه و فرماندهی صحیح در کنار توانمندی نیروهای انتظامی و تعامل با سایر نهادهای امنیتی و نظامی، می‌ تواند تحولی بزرگ را رقم زده و از این رهگذر زمینه‌ توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را محقق سازد.
در ادامه آمده است، اینجانبان آغاز هفته ناجا در مهر ماه سال 1396 را خدمت سردار 'رضا بنی اسدی فر' و عموم پرسنل سخت کوش و متعهد پلیس در استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای فرماندهی، معاونان، رؤسای پلیس‌ های تخصصی و تمام کارکنان مؤمن ناجا که به دریافت مدال پرافتخار مجاهدان فی سبیل الله از سوی فرماندهی معظم کل قوا نائل گردیده اند، دوام توفیق برای خدمت به مردم و نظام اسلامی را مسئلت می ‌نماییم.
هفته نیروی انتظامی همه ساله و در سراسر کشور از 14 مهر آغاز و برنامه های مختلفی در این هفته با محوریت گزارش عملکرد و تبیین فعالیت های این نیرو برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.