مهدی محبی کرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم و به منظور انتقال میراث ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و مستندسازی رشادت های دلاورمردان و زنان ایران اسلامی، برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره در 2 بخش اصلی و آزاد برپا خواهد شد که بخش اصلی داستان کوتاه با موضوع شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و بخش آزاد داستان کوتاه با موضوع آزاد را شامل می شود.
وی ادامه داد: برای شرکت در این جشنواره هر شرکت کننده می تواند در بخش ویژه و آزاد، 2 اثر ارسال کند.
وی گفت: تعداد کلمات هر داستان از سه هزار کلمه بیشتر نباشد و داستان های ارسالی در کتابی چاپ نشده و در سایر جشنواره ها مقامی به دست نیاورده باشند.
رئیس انجمن داستان کرمان با اشاره به شیوه ارسال آثار ادامه داد: آثار باید در قالب فایل word و به نشانی پست الکترونیک انجمن داستان کرمان anjoman.dastan.kerman@gmail.com ارسال شود.
وی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال برای شرکت در این جشنواره ١٥ اردیبهشت ماه ١٣٩٧ و معرفی آثار برگزیده، سوم خردادماه ٩٧ و همزمان با سالروز فتح خرمشهر خواهد بود.
محبی کرمانی افزود: جوایز نفر اول هر بخش شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ١٠ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و هفت میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی و نفر سوم لوح تقدیر و پنج میلیون ریال جایزه نقدی است.
وی تصریح کرد: آثار برگزیده جشنواره در قالب یک مجموعه مستقل داستان به چاپ می رسد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.