به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده شهید حججی افزود: معظم له فرمودند چند خصوصیت مانند نیت پاک، اخلاص و بموقع و بوقت حرکت کردن موجب سربلندی و عزیز شدن این شهید گرانقدر شد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانواده صبور مقاوم و ایثارگر شهید حججی تجلیل کردند تصریح کرد: معظم له خطاب به خانواده شهید حججی فرمودند خدا شهید شما را عزیز کرده و ببینید این شهید چه غوغایی در کشور به پا کرده است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: شهید محسن حججی خاطرات دفاع مقدس و حادثه کربلا را به عینه برای جوانان ما به تصویر کشاند و از میان ما پرکشید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجزیه عراق و رفراندوم در اقلیم عراق افزود: این امر در حقیقت تضعیف جبهه مقاومت و کشاندن جنگ به مرزهای جمهوری اسلامی و تقویت اسرائیل در منطقه است.
امام جمعه ریگان تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل داعش را به وجود آورده بودند که ضربه مهلکی به جمهوری اسلامی بزنند که موفق نشدند و هم اکنون در حال انقراض هستند.
وی ادامه داد: حال که این کشورها منقرض می شوند برای تشکیل خاورمیانه بزرگ به دنبال تولد کشورهای قومیت کوچک مانند کردستان عراق هستند و تلاش دارند این کشورها را زیر سلطه خوشان قرار بگیرد.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: امیدواریم رهبر حزب دموکرات عراق از سرنوشت صدام درس عبرت بگیرد.
وی به تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره و ابراز کرد: امام خمینی (ره) فرمودند عاشورا را زنده نگه دارید که با زنده نگه داشتن عاشورا کشور شما آسیب نمی بیند و کربلا صحنه مقابله اسلام با کفر و مقابله عدل با ظلم است.
وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی نیز گفت: نیروی انتظامی تاکنون نزدیک به 13 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
وی عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تقدیر از فعالیتها، زحمات و خدمات نیروی مقدر انتظامی است.
امام جمعه ریگان همچنین از صدا و سیمای مرکز کرمان به دلیل انعکاس شکوه عزاداری مردم این شهرستان از رسانه ملی تقدیر کرد.
خبرنگار: موسی ملاییان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.