آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: آمریکایی ها به دستور ترامپ در افغانستان آزمایش های نظامی انجام می دهند تا ایران را بترسانند اما ترامپ هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی اضافه کرد: آمریکا با وجود اینکه از کشور ایران امکانات بیشتری دارد اما باز وحشت می کند و یکی دیگر از دلایل وحشت آنها از جمهوری اسلامی ایران، مکتب اسلامی ما است.
وی ادامه داد: آمریکا گروه داعش را ایجاد کرد و توسط آنها جنایات زیادی را انجام داد اما همه مردم مسلمان سراسر دنیا فهمیدند که داعش دست پرورده خود آنها است.
امام جمعه همدان گفت: ترامپ به دنبال حقوق بشر در ایران است اما حقوق بشر در هیچ جا دیده و رعایت نشده و به نام حقوق بشر هزاران نفر را می کشند و هزاران نفر در سراسر دنیا از جمله شاخ آفریقا و یمن از گرسنگی می میرند.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی با وجود نیروهای مسلح سپاه، بسیج و ارتش از اقتدار بالایی برخوردار است گفت: امنیت و آسایش این کشور را مدیون نیروهای مسلح هستیم.
وی ارتش ایران را ولایت مدار، منظم ، مقتدر و مکتبی عنوان کرد و گفت: مردم در روز 29 فروردین ماه که به نام روز ارتش نامگذاری شده استقبال گسترده و با شکوهی از رژه ارتشیان داشته باشند.
امام جمعه همدان در ادامه با انتقاد از نام نویسی بی حساب و کتاب مردم در انتخابات رئیس جمهوری گفت: این افراد باید بدانند که مسئولیت خیلی سنگین است و پس از اینکه خود را ارزیابی کردند در این عرصه ورود پیدا کنند.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان برگزار می شود.
2087/6993 خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.