به گزارش ایرنا حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت ضمن تسلیت ایام محرم افزود: بصیرت یعنی حرکت در مسیر ولایت تا دچار فتنه های زمان نشویم لذا مردم باید از واقعه عاشورا درس بگیرند تا دوباره تاریخ تکرار نشود.
وی اظهار کرد: واقعه عاشورا نتیجه بی بصیرتی مردم زمان امام حسین (ع) بود از این رو حوادث عاشورا درس بزرگی برای ما است.
وی ادامه داد: نداشتن تفکر، هوا و هوس و آرزوهای بی پایه از علت های دیگر ایجاد واقعه کربلا بود.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: بی بصیرتی موجب حادثه سال 88 و آتش کشیدن خیمه امام حسین (ع) و سردادن شعار جمهوری ایرانی شد لذا باید مردم بصیرت داشته باشند تا در نقشه های دشمن گرفتار نشوند.
وی تصریح کرد: دنیا طلبی و مادی گرایی سبب بی بصیرتی می شود و تاریخ اسلام این مساله را تایید می کند از این رو باید همه هوشیار باشیم.
خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: یکی از مهمترین خطرات تهدید کننده دین، دنیا طلبی و در نتیجه بی بصیرتی است لذا باید به این مساله توجه ویژه ای شود.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مذاکرات با آمریکا اشاره کرد و گفت: رهبری با بصیرت خود چهره واقعی آمریکا را برای ملت و جهان اسلام روشن کرد و تاریخ هم گواه بر این مهم است.
وی ضمن محکوم کردن سخنان ترامپ در سازمان ملل افزود: سخنان رئیس جمهوری آمریکا ماهیت پلید این کشور را روشن کرد و همه بر بدعهدی آمریکا اعتراف کردند.
خبرنگار: هادی شفییعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.