به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد راشکی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیمروز اظهار داشت: حضور گسترده و با شکوه مردم در مراسم تشییع شهید حججی و بوسه زن رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تابوت این شهید نشان دهنده این است که مردم ایران اسلامی عاشق و تشنه شهادت هستند.
وی بیان کرد: مردم با حضور با شکوه خود در مراسم تشییع شهید حججی نشان دادند که آماده انتقام گرفتن خون این شهید بزرگوار هستند.
وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا ذکر کرد و افزود: امام حسین(ع) با قیام خودشان مسیر اسلام را که داشت به انحراف کشیده می شد عوض کرد.
امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: امام حسین (ع) قیام کردند تا جلوی باطل را بگیرند و جامعه اسلامی را از وجود حاکمان فاسد اصلاح کنند.
حجت الاسلام راشکی اظهار داشت: وظیفه همگان است تا برای اصلاح جامعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش دهیم.
وی ادامه داد: در جامعه ای که فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود آن جامعه دچار عذاب الهی می شود.
وی هچنین به تمامیت ارضی عراق تاکید کرد و گفت: همه پرسی استقلال کردستان این کشور نقشه شوم دشمنان برای نا امن کردن منطقه است.
وی تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی باید از تمامیت ارضی عراق حمایت کنند و نگذارند رژیم غاصب صهیونیستی در این منطقه نفوذ پیدا کند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.