به گزارش روز یکشنبه روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، محسن روحی دهه اول محرم را فرصتی برای انتقال ارزش ‌های تربیتی و انسان ‌ساز عاشورایی به کودکان و نوجوانان دانست و افزود: حسینیه کودکان و نوجوانان عاشورایی در دومین سال متوالی به همت کانون پرورش فکری و با همکاری 2 نفر از روحانیون آستان قدس رضوی در حسینیه ثارالله کرمان برپا شده است.
روحی با اشاره به اینکه در این برنامه بسیاری از آموزه ‌های عاشورایی در قالب فعالیت‌ های فرهنگی و هنری به مخاطبان ارائه می‌ شود خاطرنشان کرد: در این حسینیه سه غرفه با عنوان‌ های پرورش خلاقیت، بازی و سرگرمی، احکام و معارف اسلامی برپا شده است و بسیاری از مفاهیم اخلاقی، تربیتی و عاشورایی به شیوه ای جذاب به کودکان و نوجوانان آموزش داده می ‌شود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه از سری برنامه ‌های هفته ملی کودک و با شعار 'هر کودک نشانیِ خداست' در حال برگزاری است تصریح کرد: این برنامه با حضور کودکان و نوجوانان در حسینیه کودکان عاشورایی و اجرای برنامه ‌ها و مسابقات فرهنگی تمام می ‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان همچنین افزود: برای بهره ‌مندی گستره وسیع‌ تری از کودکان و نوجوانان از این برنامه، طبق هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش، این برنامه در نوبت صبحِ مدارس شهر کرمان نیز اجرا می ‌شود.
روحی با اشاره به اینکه در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای کانون با موضوع محرم برپا شده است بیان کرد: ویژه برنامه کودکان و نوجوانان عاشورایی همزمان با دهه اول محرم در مدت زمان 100 دقیقه از ساعت 19 تا 20 در زیرزمین حسینیه ثارالله اجرا می ‌شود.
دریافت کننده: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.