به گزارش ایرنا، در پیام سید محمد بطحایی که روز شنبه توسط حسین بابویی مدیرکل دفتر سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش
درآیین متمرکز استانی بازگشایی مدارس استان البرز که در دبیرستان هیات امنایی دهخدای آموزش و پرورش ناحیه یک کرج قرائت شد، آمده است: در بیانات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و تمام افراد فکر و قلم این مملکت وجود داشته بحث تعلیم وتربیت جایگاه عظیم و عمیقی دارد که محقق شدن آن نیاز به دست به دست دادن تمام آحاد جامعه دارد.
وی همچنین ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ماه سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان، ادامه داده است: نیاز است مطالعه عمیق تری از فلسفه و چرایی قیام عاشورا را داشته باشیم.
در این پیام آمده ' تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی و ملی ما در بالاترین جایگاه بوده و در جهان معاصر نیز آموزش و پرورش محور توسعه پایدار است.
در ادامه این پیام آمده است که رهبر فرزانه انقلاب نیز آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش دانسته و همواره تمام سازمان ها را به همکاری با این دستگاه اثرگذار دعوت کرده و رئیس جمهور نیز مدرسه را خانه امید ملت و مردم دانسته و دست یابی به پیشرفت و توسعه فرهنگ را در پرتو و تلاش مجدانه معلمان می داند.
در دولت تدبیر و امید برآنیم تا با مشارکت تمام آحاد مردم و دستگاه ها با تغییر در شیوه مدیریت آموزش و پرورش به مطالبه جدی این دستگاه بپردازیم.
همچنین از دانش آموزان گرامی و فرزندان عزیزم می خواهم قدردان فرصت ها بوده و در کمال و احترام خوشه چین علوم معلمان خود باشند.'
در پایان این مراسم زنگ مهر به دست مسئولین و مادر شهید کمالی دهقان، اولین شهید مدافع حرم البرز نواخته شد.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.