به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدقاسم هاشمی در خطبه های نمازجمعه این هفته زابل افزود: هر جا فساد، ظلم و شرارتی در دنیا وجود دارد آمریکا در آن دست دارد.
وی با اشاره به آغاز محرم و هفته احیا امربه معروف و نهی از منکر اظهارداشت: شهادت امام حسین(ع) در دل های مومنین تا ابد التیام پیدا نمی کند و این آتش به هیچ عنوان خاموش نمی شود.
امام جمعه موقت زابل ادامه داد: بزرگترین پیام نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) احساس مسئولیت نسبت به جامعه و مبارزه با ظلم و ستم است.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با گذشت جان خود و عزیزانش با انحرافات جامعه اسلامی مبارزه کرد، اظهار داشت: قوای استکبار و ظلم با تغییر حق به باطل در صدد انحراف جامعه اسلامی بودند.
حجت الاسلام هاشمی گفت: محرم و عاشورا ظرفیتی عظیم و مهم برای توجه به تحول عمیق و بزرگ در جامعه و زمینه ساز حضور امام عصر(عج) است.
وی با اشاره به سالروز آغاز هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هشت سال جنگ تحمیلی و هجوم وحشیانه و ظالمانه رژیم بعث عراق با حمایت کشورهای منطقه باعث شهادت بسیاری از فرزندان رشید ملت شد و به بسیاری از شهرها، آبادی ها و زیرساخت های مناطق مهم مرزی آسیب وارد کرد.
امام جمعه موقت زابل دفاع مقدس را تکرار عاشورای امام حسین(ع) دانست و تاکید کرد: دفاع مقدس ترجمه عملی حماسه حسینی در دوران کنونی و امضا خون بر طومار ولایتمداری این ملت است.
وی با تبریک آغاز سالتحصیلی جدید گفت: توجه به فرهنگ اسلامی، تربیت فرزندان جامعه و توجه به محرومان و نیازمندان و افراد کم بضاعت باید مورد توجه آحاد معلمان و جامعه قرار گیرد.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.