به گزارش ایرنا، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح جنوب استان با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی بصورت هماهنگ از ناحیه های مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز و تا گلزار شهدای این شهرستان ها ادامه داشت.
شرکت کنندگان در این آیین با حضور بر مزار شهدا وقرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.
در این مراسم یگان های موتوری و پیاده نظام نیروهای مسلح و بسیج از مقابل جایگاه ویژه با سبک های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.
همچنین در این آیین گروه های نمونه رزمی و پرچم، یگان های بسیج و گردان های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
هفته دفاع مقدس از روز جمعه 31 شهریور ماه آغاز شده و هر روز آن با عنوان خاصی نامگذاری شده است.
روز شنبه با عنوان علم و فناوری جوانان و سربازان، روز یکشنبه ولایتمداری، همبستگی ملی و دفاع همه جانبه، روز دوشنبه اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف، روز سه شنبه بصیرت افزایی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی، روز چهارشنبه رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسطوره های صبر ومقاومت، روز پنجشنبه شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و روز جمعه با عنوان فرماندهان، سردمداران و حماسه آفرینان نامگذاری شده است.
جنوب استان کرمان با جمعیت یک میلیون نفر از هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب و فاریاب را پوشش می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.