مسعود جمیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم تردد خودروها در تعطیلات پایان هفته و عید غدیر به جهت روانی ترافیک و جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی، کارگاه های روکش آسفالت و قیر پاشی در مناطق کوهستانی جیرفت تا پایان تعطیلات عید غدیر، تعطیل شده اند.
وی با بیان اینکه از چند روز قبل کار عملیات رو کش آسفالت سطحی در محور جیرفت - بلوک در حال انجام است، اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند با توجه به عملیات راهداری در این مسیر با رعایت جوانب احتیاط تردد کنند و با راهداران همکاری نمایند.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان همچنین از اجرای عملیات راهداری قیر پاشی در محور حسین آباد - ذین آباد به سمت پل بهادر آباد خبر داد وگفت: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با احتیاط رانندگی کنند و از سرعت غیر مجاز خود داری کنند.
وی همچنین از اجرای فعالیت راهداری در محور رمشک در شهرستان قلعه گنج هم خبر داد و افزود: در این محور هم عملیات راهداری قیر پاشی محور در دست اجرا است، بنابراین رانندگان بایستی با جوانب احتیاط عبور کنند.
جمیلی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز دلیل اصلی تصادفات است، خاطرنشان کرد: رانندگان همواره دقت داشته باشند که با وجود سرعت زیاد است که کنترل وسیله نقلیه از اختیار راننده خارج می شود.
هفت هزارو 350 کیلومتر تمامی محورهای مواصلاتی هفت شهر جنوب کرمان می باشند که شامل 203 کیلومتر بزرگراه، 361 کیلومتر راه اصلی و 772 کیلومتر راه فرعی آسفالته می باشند.
اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.