به گزارش ایرنا حسین امیری خامکانی روز شنبه در آیین افتتاح بخش سی تی اسکن و فضای فرا ظرفیت بحران این بیمارستان افزود: بیمارستان امام علی (ع) یک مجموعه کلیدی و مهم برای شهرستان زرند به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: احتمال بروز زلزله در شهرستان زرند وجود دارد حتی شهرهای اطراف همچون کوهبنان و راور هم روی گسل زلزله قرار گرفته اند و این موضوع حساسیت خدمت رسانی در بحران را برای این مناطق 2 چندان کرده است.
وی بیان کرد: در زلزله سال 95 تلاش زیادی صورت گرفت تا به مردم خدمت رسانی شود و با توجه به زلزله خیز بودن این منطقه می طلبد که پیش بینی هایی برای خدمت رسانی بموقع به مردم داشته باشیم.
امیری اظهار کرد: امروز وجود بالگرد یکی از نیازهای اساسی شهرستان زرند است و با تامین آن می توانیم سه شهرستان شمالی استان کرمان را پوشش دهیم.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت از مسئولان سازمان تامین اجتماعی خواست کمک کنند تا کمبود بالگرد در بیمارستان امام علی (ع) زرند جبران شود.
امیری اضافه کرد: وجود بیمارستان تامین اجتماعی را در شهرستان زرند ضروری می دانیم و تلاش می کنیم که تامین اجتماعی در این منطقه نیز روز به روز بهتر شود و توسعه پیدا کند.
وی همچنین ضمن قدردانی از پرسنل بیمارستان های امام علی (ع) و سینا شهرستان زرند بیان کرد: بعد از زلزله هماهنگی خوبی بین این 2 بیمارستان ایجاد و درمان شهرستان به خوبی مدیریت شد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.