به گزارش ایرنا پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان با وجود تمامی حرف و حدیث های انتخاباتی و دوران پس از آن به موقع تشکیل شد و تاخیری در تشکیل، نداشته است.
منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان پس از مراسم تحلیف و در اولین نشست سید محمد موسوی معاون اسبق حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
برای انتخاب شهردار کرمان اختلاف نظرهای بسیاری در بین اعضا وجود داشت و در نهایت 27 گزینه توسط اعضای شورای پنجم معرفی شدند که از این تعداد، با رای گیری و انصراف عده ای 6 گزینه نهایی برای تصدی پست شهردار باقی ماندند.
بین افراد باقی مانده، محسن پوراسماعیلی، منصور کمالی، محمدتقی بختیاری، محمد سام، مهران عالم زاده و دادخدا غضنفری از گزینه های مورد نظر شورای اسلامی شهر برای تصدی پست شهردار کرمان هستند و نام علی بابایی شهردار سابق کرمان در این بین دیده نمی شود.
6 نامزد موجود در لیست شورای اسلامی شهر کرمان، عصر امروز (شنبه) و یکشنبه اعلام برنامه خواهند کرد و پس از ارائه رزومه کاری خود یک نفر به عنوان شهردار این کلانشهر معرفی خواهد شد.
بنا به گفته علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان اعضای شورای اسلامی شهر باید از سیاست زدگی ها دوری گرفته و صلاح و سازندگی این شهر را در پروسه انتخاب شهردار مد نظر قرار دهند.
همچنین در آیین تحلیف در محل فرمانداری کرمان اعضای هیات مدیره این شورا مشخص شدند و محمد فرشاد به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کرمان و علی بهرامی نایب رئیس شورا از حزب اصلاح طلب با هفت رای از مجموع 11 رای ماخوذه انتخاب شدند.
در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان هفت اصلاح طلب، سه اصولگرا و یک نفر از لیست مستقل منتخب مردم شدند و با اعتراض کاندیدا و چندین مرحله بازشماری آرا نتایج انتخابات تغییر چندانی نداشت.
در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمان حسین چناریان نخعی، علی بهرامی، زهرا ایرانمنش، محمد فرشاد، رامین ارجمند کرمانی، محمدجواد کامیاب، سیدمحمدرضا معین زاده میرحسینی، منصور ایرانمنش، علی خدادادی، علی اکبر مشرفی، ماه بانو مهنازمعصوم زاده به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند که در مجموع 9 مرد و 2 زن در این انتخابات رای آوردند.
همچنین احمد حسن زاده، زهرا لری و فتح الله مویدی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار:بهنام احمدی*
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.