به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در پیامی به مناسبت روز کارمند
این روز را فرصتی برای قدردانی از کارگزاران ساعی، خدوم، شریف و مردم محور از یک طرف و ارزیابی، قضاوت و داوری در خصوص توان اجرایی دستگاه ها در پاسخگویی سریع، شفاف و احترام آمیز و توام با تکریم مردم از سویی دیگر دانست.
استاندار کرمان در ادامه آورده است، در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌ های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌ کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است و تاریخ ایران اسلامی نیز همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیرمردانی بوده که هدفشان خدمت به خلق و اعتلای نظام اسلامی بوده است.
وی ادامه می دهد، هفته دولت نیز یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است که بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.
رزم حسینی می افزاید، هفته دولت امسال که مصادف با آغاز بکار دولت دوازدهم است، همیشه با تکیه بر عقلانیت و اعتدال، رفع مسائل و مشکلات اساسی کشور و پاسخگویی به مطالبات مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در این راه به پشتوانه حمایت های قاطع و بی دریغ مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی مردم فهیم ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف موفقیت هایی را کسب نماید.
وی می افزاید، هفته دولت بویژه چهارم شهریورماه که مزین به نام 'روز کارمند' است، فرصتی برای قدردانی از کارگزاران ساعی،خدوم، شریف و مردم محور از یک طرف و ارزیابی، قضاوت و داوری در خصوص توان اجرایی دستگاه ها در پاسخگویی سریع، شفاف و احترام آمیز و توام با تکریم مردم از سویی دیگر است.
استاندار کرمان آورده است، اینجانب ضمن تبریک هفته دولت بویژه روز کارمند به تمامی کارکنان خدوم استان کرمان و آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان، امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان شریف و متعهد استان بتوانیم موانع و محدودیت ها را پشت سرگذاشته و با اتخاذ یک نگاه مردم محور در جهت توسعه و تعالی استان و همچنین تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، بهبود کیفیت فعالیت ها و جلب رضای باری‌تعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.