به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در آیین معرفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) و مجموعه مبارک و منظومه نورانی است که به دست امام راحل، به برکت خون های شهدای عزیز و ایثارگری ها در خدمت مردم قرار دارد.
وی گفت: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، بعد از دوران جنگ تحمیلی و ارتحال امام (ره) پای مقام معظم رهبری ایستادند که یک صحنه آن فتنه 88 بود که برخی آمدند انقلاب را ذبح کنند اما رهبری انقلاب به واسطه پا در رکاب بودن مردم آنها را ناکام گذاشت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آن چیزی که باعث پیروزی انقلاب و فتح و ظفر در جنگ هشت ساله شد، امروز هم رمز بقا و تداوم انقلاب است که اسلامیت، رهبری و مردم است.
وی بیان کرد: مردم باوری را در بسیج دنبال می کنیم و کار بسیج و نظام باید به صورت واقعی در دست مردم باشد.
سردار غیب پرور گفت: دشمن به هیچ چیزی راضی نمی شود مگر اینکه ما دست از انقلاب، اسلام، قرآن و مکتب برداریم و دروغ و مهمل است که ما بگوییم در یک جایی به توافق می رسیم و آشتی می کنیم، دست می دهیم و لبخند می زنیم.
وی با بیان اینکه استان کرمان 30 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است افزود: خط دفاع از انقلاب و اسلام در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی قرار دارد و سپاه پاسداران، دفاع از انقلاب اسلامی را در هر جایی از جغرافیا که لازم باشد به اقتضا ورود پیدا می کند و ما حق نداریم ذره ای از اصول بنیادین انقلاب کوتاه بیاییم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شانیت سپاه در خدمت مردم بودن و سالم بودن انقلاب است و این را ثابت کرده که در هر عرصه ای لازم باشد از انقلاب دفاع می کند، لذا تاختن به سپاه ثواب نیست.
وی گفت: مقابل دشمن نهراسیدن، سست نشدن و رنگ نباختن، پای کار انقلاب بودن است و لبخند زدن به دشمن معلوم نیست که مسیر رهبری، امام راحل و شهدا باشد که قطعا نیست.
وی بیان کرد: ما نمی توانیم بگوییم آنهایی که به سپاه می تازند دچار جهل و سهل شدند، اینجا به دیده تردید نگاه می کنیم.
سردار غیب پرور ادامه داد: سپاه، سمبل مقاومت ملت مظلوم است و بدون هیچ چشمداشتی در خیمه گاه ولایت تنفس می کنند و خدمت در این خیمه نعمتی بزرگ است و اگر این اتصال از ولایت را بگیرند چیزی برای مباهات پیدا نمی کنند و قرار نیست این اتصال ضعیف شود.
وی بیان کرد: این انقلاب را باید با تمام وجود پاسداری کنیم به خاطر اینکه انقلاب پرشتاب و محکم آمدن امام زمان (عج) را زمینه سازی کند و این، کار و مجاهدت می خواهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز انقلاب اسلامی گرانیگاه و نقطه ثقل همه آزادگان جهان است و خدمت صادقانه و انقلابی به انقلاب اسلامی چقدر دلپذیر است.
وی همچنین از خدمات سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان تقدیر و برای سردار غلامعلی حمزه ای فرمانده جدید این نهاد آرزوی موفقیت کرد.
این آیین با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان در محل لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.