به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر جیرفت افزود: پرداخت مالیات یک واجب شرعی است لذا افراد باید مالیات خود را بپردازند.
وی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارکنان قوه قصاییه نیز اشاره کرد و گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه و علمی شود.
وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین واجبات دین اسلام است و معظم له در این زمینه تاکید زیادی دارند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: مساله امر به معروف و نهی از منکر جزئی از حقوق شهروندی است لذا هر سه قوه باید در این زمینه مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: رعایت نکردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط خواص جامعه و پایبند نبودن به قوانین سبب اجرا نشدن این فریضه در جامعه شده است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی حجابی دنبال نابودی کانون خانواده و جامعه هستند لذا در این زمینه همه باید هوشیار باشیم.
حجت الاسلام کرمی پور اظهار کرد: قوه قضاییه با اقتدار باید از حقوق عامه مردم حمایت کند لذا در این زمینه نباید هیچ ملاحضه ای داشته باشد.
وی به فاجعه منا نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه مانند لکه سیاهی در کارنامه آل سعود ماندگار شد و وهابیت در تاریخ خود با کشتار مردم روی کار آمد و امروز هم در یمن و سوریه مسلمانان را به قتل می رسانند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.