به گزارش ایرنا از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی روز چهارشنبه در دیدار شورای تامین و اقتصاد مقاومتی افزود: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علاوه نمایش اقتدار ایران در برابر دشمنان شد بلکه نشان داد پیشرفت هر جامعه ای در امنیت آن نهفته است.
وی با بیان اهمیت اقتصاد و لزوم همبستگی همه جانبه نیروهای انقلابی، افزود: همبستگی اصلی مهم برای پیشرفت انقلاب بوده و پیشرفت روبه جلو از دستورات اسلام است.
وی گفت: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف یکی از موارد مهم این است که باید حرکت جهادی همراه با شور و نشاط داشته باشیم.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه تقوا ازمعیارهای پیشرفت داشتن است، افزود: تقوا همان بعد روحانی و اخلاقی پیشرفت است و باید در بحث پیشرفت استان بعد اصلی خدامحوری باشد.
به گفته وی، از پیشرف هایی که باید تمام وجودمان را بگذاریم تقوا است تقوا که باشد یعنی اقامه نماز و اقامه نماز یعنی درجامعه خلاف نباشد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اقزود: تقوا یعنی پرداخت زکات و اگر زکات پرداخت شود فقر کم می شود، رعایت تقوا یعنی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اقامه می شود.
وی گفت: در امنیت و پیشرفت باید به جایی برسیم که دیگر از دشمنان نترسیم و آنان از ما بترسند.
وی با اشاره به آیات قرآنی دربحث پیشرفت در زمینه علم افزود: خداوند در قرآن می هیچ محدودیتی برای دست یابی به علم درآسمان و زمین برای انسان قائل نشده و هر جایی در عالم می توانید بروید و حرکت علمی داشته باشید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به موضوع پیشرفت استان کردستان، بیان داشت: این استان یک استان فرهنگی است و برنامه هایش که برای پیشرفت تدوین می شود باید معیار داشته باشد.
وی در ادامه با انتقاد از روند کار در برخی ادارات استان افزود: یک بخشی از عدم پیشرفت ناشی از بی تقوایی است اگر فردی درطرحی ذینفع باشد به راحتی کار انجام می گیرد اما اگر برای وی نفعی نداشته باشد چنان سنگ اندازی می کند که طرح بایکوت و به فراموشی سپرده می شود.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در کردستان مردم وحدت لازم را دارند و همراهی می کنند و همه دستگاهها مثل دانشگاه، نماینده مجلس، استاندارو دستگاه قضایی که خیلی موثر است باید تمام توان خود را برای پیشرفت بگذاریم.
وی با اشاره به انتخابات گذشته گفت: امروز انتخابات تمام شده است و رقابت ها جای خود را به رفاقت داده است ما باید دست به دست هم دهیم و همه چیز را مخلصانه بگذاریم برای خدمت و پیشرفت نظام اسلامی.
آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: هرکس هرچه در توان دارد باید به طبق اخلاص بگذارد و دولت نیز باید از نیروهای مومن، معتقد، انقلابی و کارآمد استان استفاده کند تا استان پیشرفت کند.
3034/3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.