ابوذر عطاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت یازدهم توجه ویژه ای به فراهم آوردن زیرساخت ها و فعالیت های فرهنگی در مناطق مختلف دارد و راه اندازی سینما شوباد کهنوج نمونه ای از این اقدامات است.
وی ادامه داد: بهسازی سینما شوباد کهنوج با حمایت های دولت تدبیر و امید تا یک ماه آینده کامل و این سینما آماده بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: سقف، کفپوش و صندلی های سینما شوباد شهرستان کهنوج بطور کامل تعویض شده و صندلی های جدید در حال نصب است.
فرماندار کهنوج به نصب تابلو جدید سینما شوباد اشاره و اظهار کرد: این سینما با پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات این شهرستان و سه میلیارد ریال از اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان بازسازی شده است.
عطاپور خاطرنشان کرد: سینما شوباد کهنوج با ظرفیت 500 نفر در سال 1370 به عنوان تنها سینمای پنج شهرستان جنوب کرمان افتتاح شد.
وی ادامه داد: این سینما تا سال 1383 فعال بود و از آن به بعد هیچگونه فعالیتی نداشته که البته دولت تدبیر و امید با تلاش جهادی پیگیر راه اندازی دوباره سینما شوباد کهنوج است.
وی اظهار کرد: صنعت سینما تاثیر بسیار مهمی در زمینه فرهنگ سازی جامعه دارد و سینما شوباد کهنوج یکی از بهترین ظرفیت ها و زیرساخت های فرهنگی این شهرستان در بخش فرهنگ سازی است.
شهرستان کهنوج در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.