به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رفیعی روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی روز قدس در شهرستان فاریاب ضمن تبریک موفقیت های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: روز قدس نماد رویایی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی است و یکی از بزرگترین مناسبت های ملی و مذهبی به شمار می رود.
وی خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی برای بستر سازی مناسب به منظور حضور پررنگتر مردم برای حمایت از کشورهای مظلوم و مسلمان جهان در روز راهپیمایی قدس شد.
امام جمعه شهرستان فاریاب با اشاره به اهمیت روز قدس و لزوم مشارکت مردم در این آیین گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اینکه توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند، تجدید میثاق با آرمان ها حضرت امام خمینی(ره) و اهداف انقلاب اسلامی می باشد.
فرماندارفاریاب نیز در ادامه این نشست گفت: نام و یاد فلسطین باید همیشه در ذهن ها باقی بماند و شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس که یادگار امام خمینی(ره) است، جهت حمایت از مظلومین جهان و مبارزه با استکبار جهانی می باشد.
علی نیک نفس افزود: مراسم راهپیمایی روز قدس از مسجد جامع به سمت سه راه فرمانداری شهرستان فاریاب برگزار می شود.
وی ازهمه روسای ادارات خواست تا زمینه حضور کارمندان، ورزشکاران، بسیجیان وعموم مردم را دراین راهپیمایی فراهم کنند تا شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم دراین روز باشیم.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.