محمد کردی روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس افزود: مسلمانان سراسر جهان با تکیه بر مشترکات خود، در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی غاصب ایستاده اند.
وی اظهارکرد: در پرتو اتحاد مسلمانان در روز قدس، رژیم صهیونیستی دچار یک بحران عظیم درونی و بی‌هویتی در بین ملت‌های جهان شده است.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است، اظهار کرد: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست، بلکه این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است.
وی به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: کسی که دل در گرو اسلام دارد در راهپیمایی روز قدس که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، شرکت و به دنیا اعلام می‌کند که فلسطین و قدس متعلق به همه است.
فرماندار دلیجان افزود: مردم همیشه در صحنه دلیجان طبق روال هرسال با حضور پرشور خود در این روز به غاصبان و جنایتکاران اعلام می‌کنند که هرگز قادر نخواهند بود در سایه زور و تزویر، حقوق ملت‌ها و جهان اسلام را پایمال کنند.
امام جمعه دلیجان نیز در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع) و الگو قراردادن امام در زندگی گفت: پدیده داعش، اسرائیل را در حاشیه امنی قرار داده است و افکار عمومی جهان را درگیر خود ساخته است.
حجت الاسلام محمد تقی کرامتی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دلیجان از محل میدان بسیج با طی نمودن بلوار شهید کاظم زاده - پارک ملت - میدان شهیدمحمدی تا مصلی و زمان شروع راهپیمایی 11 و نیم تعیین شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/ خبرنگار: افسانه آروند***
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.