یحیی کمالی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمال قدرت و اقتدار هیچ زمان دنبال تعرض به خاک کشورهای دیگر نبوده و نخواهد بود لذا حمله موشکی ایران به دیرالزور در راستای دفاع از ارزش های این نظام مقدس انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همه دنیا بداند ایران اسلامی اجازه تعرض هیچ کشوری را به خاک خود نخواهد داد و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس این مهم را ثابت کردیم.
وی تصریح کرد: ملت ایران زیربار ظلم نخواهند رفت و از حق خود دفاع می کنند لذا آزمودن ازموده خطایی بزرگ است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی حادثه تروریستی تهران را توسط گروه داعش را محکوم کرد و گفت: حملات موشکی ایران بخشی از انتقام سپاه از تروریستها بود لذا همه بداننداین حملات موشکی گوشه ای از توان عظیم موشکی ایران است.
وی حملات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران تبریک گفت و اظهار کرد: بازتاب این حملات در رسانه های خارجی نشان از اهمیت این فعالیت در عرصه بین المللی داشت.
وی ادامه داد: این حملات سیلی به داعش بود تا دیگران متوجه شوند ایران اسلامی با هیچکس در زمینه حفظ ارزش های خود شوخی ندارد.
کمالی پور به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خانواده شهدای امنیت اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند همه بدانند، دشمن نمی‌تواند به ما سیلی بزند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد لذا حملات موشکی سپاه سیلی ملت ایران به دشمنان بود.
وی افزود: عملیات موفقیت آمیز موشکی ایران به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران انجام شد و دارای پیام های زیادی از سوی ایران به تروریست ها و پشتیبانان آن است.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داده بود.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسدارن در بیانیه خود گفته است که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی*
7450/6003 / 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.