یحیی کمالی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به دیدار با مدیر و معاونان صندوق کارآفرینی امید استان کرمان اشاره کرد و افزود: 26 میلیارد ریال از مقدار ارائه شده تسهیلات خوداشتغالی توسط این صندوق به شهرستان جیرفت و 15 میلیارد ریال هم به شهرستان عنبرآباد اختصاص پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: تسهیلات خوداشتغالی به حوزه های مشاغل خانگی و خود اشتغالی، کارفرمایی و پشتیبان، وام ازدواج، طرح امید و سایر موارد پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگ ترین نهاد حمایتی کسب و کار خرد و کوچک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است افزود: همانگونه که نام این صندوق برگرفته از امید است و باور را در مردم زنده می کند، بنابراین این صندوق می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مردم در حوزه اشتغالزایی باشد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و عمل به سر می بریم، امید داریم صندوق کارآفرینی امید در سال جاری بیش از گذشته با برنامه ریزی بهتر موجب ایجاد اشتغالزایی در 2 شهرستان جیرفت و عنبرآباد شود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
این شهرستان دارای بزرگترین گلخانه طبیعی جهان است و سالانه 50 هزار تن محصولات کشاورزی به سایر نقاط کشور صادر می کند این شهرستان دارای اقلیم متنوع است و با وجود گرمسیر بودن، مناطق کوهستانی و سردسیر نیز دارد.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.