حجت الاسلام عباس رمضانی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) افزود: بررسی سخنرانی ها، پیام ها و توصیه های امام این را می رساند که مساله رفع تبعیض و فقرستیزی یکی از اهداف بزرگ ایشان بوده که همواره بدان تأکید داشتند.
وی تأکید کرد: مردم و مسئولان نظام باید همواره از فرزند خلف امام راحل حضرت آیت الله خامنه ای تبعیت کنند و بدانند که هر هوشمندی و تدبیری از ناحیه رهبر فرزانه انقلاب صورت می گیرد نتایج همراهی ایشان با امام راحل بوده است.
امام جمعه رفسنجان گفت: نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی ایران در هیچ جای جهان بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست و معمار کبیر انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران و دیگر ممالک اسلامی و آزادیخواه دارد.
وی ادامه داد: در رابطه با امام کسی نمی تواند شخصیت و مقام ایشان را توصیف کند، هر کس هم هر مطلبی در رابطه با ایشان بگوید قطره ای از دریای حلم و بردباری، علم و دانش و معرفت، شجاعت و مدیریت، تدبیر و هوشمندی امام را ترسیم کرده است.
حجت الاسلام رمضانی پور گفت: امام در سال های 42 و 43 با سخنرانی های جامع خود سعی داشتند اکثریت مردم را بیدار سازد و آنها را نسبت به دشمنی ها و ظلم هایی که در حقشان روا داشته می شود هوشیار می ساخت.
وی بیان کرد: امام خمینی در 13 آبانماه سال 43 به ترکیه و نجف تبعید شد اما در برابر ظلم ایستاد و این ایستادگی در برابر ظلم و ظلم ستیزی قابل ستایش است و مردم، مسئولان، بزرگان، روحانیون و سایرین باید تلاش کنند مجاهدت های امام راحل و آرمانها و اهداف امام، بهتر به ثمر بنشیند و در جوامع بشری تأثیرش نمایان تر شود.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.