به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس گروهی در خطبه های نمازجمعه رودبار جنوب افزود: امام خمینی (ره) به پشتیبانی همین مردم حکومت اسلامی را تشکیل داد و هشت سال جنگ تحمیلی را پیروزمندانه به پایان برد و ایشان در انتخابات میزان را رای مردم دانستند.
وی گفت: مکتب سیاسی حضرت امام خمینی(ره) تلفیقی از سیاست و مذهب بود که در دنیا بی نظیر بود.
وی بیان کرد: کسانی که معتقدند دین و سیاست با هم رفیق نیستند تفکر سکولار دارند لذا می خواهند به جنگ با دین بروند در صورتی که ما معتقدیم دیانت ما عین سیاست و سیاست ما عین دیانت ماست.
امام جمعه رودبارجنوب به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی با این مضمون که بزرگترین هنر امام ارائه مکتب سیاسی بود، اشاره و اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) خط بطلان بر استبداد و غارتگری کشید و به همه مردم جهان یاد داد که چگونه مقابل زورگویان بایستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا اشاره کرد و گفت: این ماه فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن به خداست لذا باید تلاش و کوشش کنیم که در این ماه گناه نکنیم.
حجت الاسلام گروهی با بیان اینکه همه مردم باید از باطن قرآن بهره ببریم افزود: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در محفل انس با قرآن در ابتدای ماه مبارک رمضان بیانگر این است که همه آنچه را که داریم و بدست آورده ایم از برکت وجود قرآن است.
وی با بیان اینکه ما مسلمانیم و باید ببینیم قرآن از ما چه انتظاری دارد اظهار کرد: یکی از شافعین روز قیامت قرآن است لذا برای شفاعت باید در مسیر راه راست حرکت کنیم.
وی گفت: اگر کشورهایی مانند عربستان و یمن از قرآن بهره می بردند هیچگاه در یمن دست به قتل عام مردم بی گناه نمی زدند و حجاج عزیز را در منا به کشتن نمی دادند.
امام جمعه رودبارجنوب اظهار کرد: دولت بحرین زشت ترین برخورد را با مسلمانان و رهبر آنان یعنی شیخ عیسی قاسم دارد لذا این نشان از فاصله گرفتن از فرهنگ قرانی است.
وی همچنین ضمن تشکر از فعالیت های جهادی قرارگاه خاتم الانبیاء و استاندار کرمان در رودبار جنوب گفت: استاندار کرمان نگاه ویژه ای به جنوب استان داشته و در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی برنامه ریزی شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.