به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز چهارشنبه در جمع مدیران فرهنگی و آموزشی مهریز با تسلیت سالگرد حضرت امام (ره) افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رهبری های روح خدا خمینی (ره) عزیز است.
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) در سایه دین و با وحدت و همراهی آحاد مردم مومن ایران اسلامی موفق شد نهضت خود را به پیروزی برساند که در 38 سال گذشته دستاوردهای زیادی به همراه داشته است.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: باید ثمرات و برکات انقلاب اسلامی و همچنبن اندیشه های والای حضرت امام (ره) بنحو شایسته در میان مردم و بخصوص آینده سازان کشور روز به روز گسترش یابد.
محی الدینی در ادامه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را تشکیل نهضت سواد آموزی ذکر کرد که در سال های گذشته فعالیت های بسیار خوبی را در ریشه کنی بیسوادی انجام داده است.
امام جمعه مهریز گفت: باید مردم و مسئولان اجرایی همچنان همت کنند تا اگر بیسوادی در جامعه وجود دارد به نعمت سواد برسد که یک وظیفه مهم ، اساسی و همیشگی است .
محی الدینی گفت: امر به خواندن امر مقدس و توصیه دین و مکتب حیاتبخش اسلام است و باید همه همت کنیم تا اهداف نظام و دولت در رمینه ریشه کنی کامل بیسوادی محقق شود.
وی به اهمیت تشویق مردم به و حضور در کلاس های سواد آموزی به عنوان یک کار مهم توصیه کرد و خاطر نشان نمود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تشویق برای حضور در کلاس های نهضت سواد آموزی است.
در این جلسه فرماندار و مدیر آموزش و پرورش مهریز در خصوص فعالیتهای نهضت سواد آموزی در این شهرستان مطالبی بیان کردند.
هم اکنون افزون بر یک هزار و 500 سواد آموز در دوره های نهضت سواد آموزی در مهریز تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.