علیرضا رزم حسینی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات در استان کرمان با توجه به پهناور بودن و وجود 2 هزار و 666 شعبه اخذ رای و 6 هزار و 421 صندوق اخذ آرا، سالم، امن و با حضور با شکوه مردم استان انجام شد.
استاندار کرمان ادامه داد: روند برگزاری انتخابات در جمع بندی نهایی مجریان در راستای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرا مردم از بدو تا پایان مطلوب بوده و هیچ گزارشی مبنی بر عدم سلامت و امانتداری واصل نشده است.
رزم حسینی تصریح کرد: در ضمن به تخلفات جزئی گزارش شده نیز رسیدگی کامل شد و تعرفه ها به موقع به همه شعب ارسال گردید و در موارد معدودی که شکایاتی از سوی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا واصل شده بود تعدادی از صندوق ها مجددا بازشماری شد که باز هم نتیجه قبلی انتخابات تایید شده است.
**بازشماری آرای نامزدهای شورای شهر کرمان تغییری در منتخبان ایجاد نکرد
فرماندار کرمان هم در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: بازشماری آرای حدود 30 نفر از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان با حضور هیات اجرایی و نظارت انجام شد و هیچ تغییری در تعداد آرای اعضای اصلی و علی البدل این شورا حاصل نشد.
محمدعلی توحیدی افزود: حدود 20 نفر از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان درخواست بازشماری آرا را داشته اند ولی هیچ یک از نامزدها در زمینه اعتراض به نتایج انتخابات به طور اصولی شکایت نکرده اند.
وی گفت: این افراد با نوشتن و امضای نامه ای، خواستار بازشماری آرای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان شدند و فرمانداری نیز این نوع اعتراض را پذیرفت و آرا بازشماری شد.
فرماندار کرمان بیان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری در سلامت و آرامش کامل برگزار شد و برگزاری انتخابات کار بسیار دشواری بود.
شورای اسلامی شهر کرمان در دوره پنجم 11 عضو دارد .
بیش از 250 نفر داوطلب 11 کرسی شورای اسلامی شهر کرمان بودند.
پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29اردیبهشت ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز برگزار شد.
خبرنگاران : سمیه حسن شاهی و نجمه حسنی **انتشار ک بهنام احمدی *
7440/ 3028/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.