حسین اسحاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 21 نفر در سه بخش مدیر مسئولی، خبرنگاری و بازرسی نامزد تصدی کرسی های هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان شدند که با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات بلافاصله در پایان انتخابات نتایج مشخص می شود.
وی بیان کرد: هشت نفر در بخش مدیر مسئولی، 9 نفر در بخش خبرنگاری و چهار نفر در بخش بازرسی برای نامزدی ثبت نام کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: 90 نفر از اعضای واجد شرایط خانه مطبوعات که موفق به ثبت نام شدند در این منطقه می توانند بصورت الکترونیکی نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری انتخابات این اداره کل متشکل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نماینده استانداری کرمان، رئیس پلیس فتا، اعضای خانه مطبوعات جنوب کرمان و کارشناس مطبوعات این منطقه هنگام برگزاری انتخابات در اداره کل فعال هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بلافاصله رسیدگی شود.
اسحاقی افزود: 49 نشریه و 12 سایت خبری مجوزدار در جنوب کرمان فعالیت می کنند که ظرفیت خوبی برای این منطقه است.
وی به اخذ مجوز پنج نشریه جدید در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید یک روزنامه، سه هفته نامه و یک دوهفته نامه در جنوب استان کرمان مجوز گرفتند.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با اولویت دادن به حق مردم در داشتن آگاهی و دانستن حقایق، رویکرد رسانه ای خود را بر شفافیت و صداقت بنا نهاده و رئیس جمهوری با تاکید بر اهمیت مقوله خبر و روزنامه نگاری، توجه ویژه ای به این مقوله داشته است.
نخستین انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات فردا (چهارشنبه) 10 خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.